Tuesday, 23 March 2010

~handbagku ditebuk tikus~

Hehe...ni la rupa beg aku yg lme..ac, beg ni bru je ak beli tm rya thun lps..xsampai 1bulan guna da ditebuk tikus...huhu..al-kisahnya begini..dalam beg ak ni mmg ade coklat,ak ltk da lme da tp xtrase nk mkn..tp tm tu tikus xpnh2 pon nk sentuh coklat dlm beg ak nih..clear je..yg die slalu usik ialah coklat yg dlm plastik yg ak ltk ats meja..ade je die bwk lari tetiap mlm..pastu disebabkan bengang die curik coklat ak ni,ak pon ltk la dlm container dgn harapan tikus2 ni xle lg nk curik coklat ak..hahaha..jht py idea..mlm tu ak pon tdo la dgn lena..

Tetiba nk dijadikan cerita,pagi tu ak nk pg la kje..ak amik la handbag ak yg ak ltk ats meja..pastu ak pelik nape ade sisa2 plastik coklat ats meja tu..Ya ALLAH...handbagku da berlubang ditebuk tikus.xdpt amik coklat dlm container,dlm beg ak lak die amik...kuang asam py tikus..kl ye pon nk amik coklat dlm beg ak ni,,bka la zip tu dulu..ni amik jln pintas lak..<---tikus pndai bka zip ke?hehehe..pastu ak merajuk la ngn beg ak tu...dkt sebulan lbh gak ak xgn beg tu..ak gn beg buruk ak yg len je..sedih sesangat beg ak jadik cmtu..

Tp lme2 tu,ak merelakan lah beg ak tu ditebuk,ak pon pkai la beg tu semula..ye la,beg tu baru lagi..mhl lak tu ak beli..syg kl xpkai..lgpon die tebuk kt bhgian yg org xbrape nmpk..hehe..nk beli yg baru xde duit..tggu rya la bru beli yg baru lak..ahaks..

Tp kan,da lme pkai beg tu...da xde perasaan ngn lubang tu da..tetiba semalam dpt present dr Hubby..huhu..skenye...die adiahkan handbag..die ckp ganti utk bag yg berlubang tu..yg beznye handbag ni die pg beli sorg2 n die sndri yg pilih..not bad jgk la taste hubby ak nih..bese lelaki xpndai pilih brg pompuan..hehe,,,ske sgt bag ni..comel2..ahaks..tp yg sebenarnya, ak akan ty hubby dulu mne yg cantik kl nk beli pape2..kl die ckp yg A cntik,maka A jgk la yg akn jadi cntik didepan mataku..hehe..sbnrnya ak yg xpndai pilih brg..
Ni Handbag lamaku...

Inilah die posisi, keadaan dan bentuk lubang yg telah dibuat oleh Cik Tikus gara2 nak amik coklat dlm handbagku..ish..ni sume salah tikus kt umah hubby la ni..ahaks..

My new handbag..present dr my luvly Hubby..thanks dear..hehe

**Hubby cakap.."jgn lupa ltk coklat dlm beg yea... :) "

6 comments:

iqafi said...

wahh..bestnye dpt hbg baru..hehehe..:-)

vTec N girL said...

hehe..ganti utk beg yg da ditebuk oleh Cik Tikus..

noie said...

hehehhe... kalau macam ni nak selalu terkoyakkan beg ler.. hehehhe... nanti dpt beg baru... pesan kat hubby len kali beli lebih skit sedekah kat akak... kekekkekke

vTec N girL said...

hahaha...pndai jek akak ni..nnti kl selalu terkoyakkan beg..nnti hubby ckp,jom kte pg beli beg kt psr malam je..kl koyak pon xtrase sgt..spoloh kali koyak pon xpe..hehehe..

putri_roh said...

amyha... kalau saya wat kraf tu inspired dari hasil kraft awak boleh tak???

vTec N girL said...
This comment has been removed by the author.